torsdag 10 september 2009

Mys under filt

Y kedjade fast mig i sängen igår. Jag älskar känslan av att vara fastlås, att vara helt under någon annans makt och bli dominerad. Hon började med att pussa min kropp och började sen smeka och slicka min fitta. Sen tog hon fram rabbiten och började föra de vibrerande öronen över min klitta samtidigt som hon satte sig över mitt ansikte så att jag kunde slicka henne. Jag tycker att det är så fruktansvärt hett att ha henne över mig sådär, allting jag ser, känner, luktar och smakar är henne. Jag kom innan långt innan henne så hon låste upp mig och sen fortsatte jag slicka men med hjälp av händer och tre olika dildosar så gick det ännu bättre.

Nu är vi både lite krassliga så det blir kanske lugnt på knullfronten för ett tag :) Men det blir kanske desto mer te, kakor, pussar och mys under filt.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar