söndag 20 september 2009

En naken eftermiddag

Efter att ha varit ute och lekt med våra katter hamnade vi på något sätt nakna i sovrummet. Vi låg tätt omslingrade, pratade allvar, kittlades, skrattade, skojade och lekte med vår rabbit. Ibland älskar jag vibrationerna och ibland känns det bara för mycket. Först blev jag helt bortdomnad i klittan men Y visste precis hur hon skulle göra. Hon nuddade mig bara lätt, lätt med de vibrerande öronen på precis rätt ställe. Jag kom jättehårt och sprutade rejält. Helt underbart! På grund av Ys sjukhusbesök tidigare i veckan så får vi inte penetrera hennes fitta på ett tag. Jag saknar att få knulla henne hårt med en dildo men samtidigt är det en rolig utmaning. Att bara få fokusera på klitoris och inget annat. Mys mys!

När vi nu kom ut ur sovrummet upptäckte vi att klockan var halv sju. Hela eftermiddagen passerade tydligen när vi låg i sängen. Men det var de bästa sättet att spendera den på! Eller nja, vi har väldigt mycket att göra eftersom vi ska flytta i veckan. Men sex är betydligt trevligare än att packa böcker och sortera gamla papper.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar