tisdag 22 september 2009

Inviga lägenheten

När vi flyttade in i vår nuvarande lägenheten sa vi att vi måste inviga alla rum. Nu när vi ska flytta härifrån har vi insett att vi har rätt många rum kvar, så det får bli till att ligga i i veckan. Bokstavligen. Men hur hett är det egentligen att knulla på köksbordet? Jag har aldrig testat så jag kanske inte borde yttra mig men med tanke på vår vanliga klumpighet så kan jag tänka mig att vi kommer att slå huvudet i kökslampa åtskilliga gånger och säkert ramla ner från bordet också.. Vi återkommer om hur det går.

/A

1 kommentar:

  1. Köksbordet (som står ute i rummet) är osexat även här. I köket kan inte ens den minsta dvärg lika raklång, haha.

    Förresten så invigdes vår (strapless) strap-on i natt. Jag var bäraren, men märkte ganska snart att den lätt föll ut då den var rätt tung. Så vi tog till plan B som vi fixat innan, dvs ett par riktigt tajta och stadiga trosor där det klippts ett hål i fram. Nu satt den minsann på plats genom världens praktknull! :D

    Så det blir verkligen toppbetyg! De små knottrorna för klittan satt precis på rätt ställe och det var riktigt skönt för båda. Trots att strap-onens både ändar ser rätt stora ut kändes själva kukänden lite kort. Så det var nog det enda minuset. Eller så är det bara vi som föredrar massiva dongar... ;)

    SvaraRadera