söndag 27 september 2009

Dusch med bonus..

Nu är vi flyttade och nya lägenheten är invigd. Vi upptäckte också att vår nya dusch har en massagefunktion.. Jag blev glad över detta medan Y blev rädd att hon inte skulle duga nå mer. Nej, inte riktigt men jag gillar att onanera med massagestrålen. Vi hade en hemma när jag var yngre och den användes flitigt!

Tyvärr ska jag nu lämna både Y och duschen för att åka iväg på några veckors praktik, men det är inte så långt bort så jag hoppas kunna komma hem ibland. Men ändå, jag vill inte åka ifrån min älskade Y. Vi har varit ifrån varandra i flera månader för ett tag sedan och det var hemskt. Även om jag vet att det inte alls är samma sak nu så vill jag kunna komma hem till Y och krypa ner bredvid henne. Jag älskar att vakna bredvid henne varje dag och ligga och pussa på hennes rygg innan hon vaknar helt. Fast samtidigt är det mysigt att få sakna, att drömma och längta efter någon. I alla fall när man vet att det bara är för ett kort tag.

Vi har fortfarande inget internet i vår nya lägenhet så om vi är sega med uppdateringar så beror det på det! Men vi hoppas att det ska vara ordnat fort.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar