måndag 28 september 2009

Avskedssex

Nu har jag farit iväg och sitter över trettio mil från Y. Igår hade vi mysigt avskedssex, när man bara vill ligga nära, nära och känna sin partners kropp mot sin. Det var så intimt och mysigt. För heteros är det väl bara vanligt sex, när den ena ligger ovanpå den andre och man bara kör utan avbrott. Eller? Men när vi har sex brukar det antingen vara länge, länge och vi har en massa mellansnack, pussande, ret och ibland måste jag stanna upp och bara inse hur otroligt vacker Y är där hon ligger under mig alldeles naken. Andra varianten är någon form av petting, den lesbiska snabbisen kanske. Men sånt här intimt, enkelt sex har vi inte haft på länge. Vi har inte sex lika mycket nu som i början och så blir det ju. Men man tror nog aldrig att man själv ska hamna där. Jag vill inte vara ännu ett tråkigt sambopar som kör sitt fredagssex och sen är det bra! Vi har skyllt på att vi inte har samma dygnsrytm men nu när Y också har börjat plugga så får vi det. Då är det upp till bevis för vår del!

/A

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill bara skriva och säga hur mycket jag tycker om er blogg, efter att jag läst om era äventyr blir jag alltid så varm i hjärtat, och jag hoppas att jag en dag ska hitta samma kärlek som ni gjort. ni förgyller mitt liv, det vill jag att ni ska veta!

    många kramar från en garderobsboende flata

    SvaraRadera
  2. asså herregud homosexuellea blir arga när ni ni blir dömda men nu sitter du här och dömer heteropar " För heteros är det väl bara vanligt sex, när den ena ligger ovanpå den andre och man bara kör utan avbrott"
    Vafan vet du om folks sexliv? Så bara för att något par är hetero betyder det då att deras sexliv är "vanligt och utan avbrott"? NEJ! Du har ingen rätt att döma precis som inga har rätt att doma dig :) Heteropar som homo som bi som transsexuella, alla har väl sitt eget sexliv och det spelar ingen roll vilken könscommunity man kommer ifrån utan det har väl mer som par och individ att göra hur sexlivet är?
    Herregud asså..

    SvaraRadera
  3. Förlåt om jag gjorde någon upprörd, det var inte menat att tas på alltför stort allvar! Vi har båda levt heteroliv och ibland är det roligt att driva med det. Precis som att det är roligt att driva med det mesta.

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte A svarade rätt bra på kommentar nr 2 så jag lägger mig inte i det och hoppar till den första istället.

    Kul att vi kan glädja någon, dom snälla orden värmer oss också. :)

    /Y

    SvaraRadera