torsdag 27 augusti 2009

Vår första rabbit


























Eftersom vår stad inte innehar en enda sexaffär så får man passa på när man är i närheten av en. Just den här affären är jättemysig och jag älskar att gå runt och klämma på allting. Vi är båda luspanka och visste knappt om vi skulle ha pengar till flygbussen hem men när vi hittade den här för 300 kr så var vi tvunga att slå till. Vi var lite nervösa att vi skulle behöva packa upp den i säkerhetskontrollen på flygplatsen men vi slapp, de fnittrade dock när väskan åkte igenom röntgenapparaten, men det kan vi väl bjuda på.

Kaninen var också det första som packades upp när vi kom hem igår. Efter lite hångel och slickande började Y att testa den på mig, men jag tycker att dildosar är rätt osköna egentligen så Y började röra de vibrerande "öronen" mot min fitta istället. Helvete var skönt det var. Jag kände hur vibrationerna spreds sig i hela min kropp och jag kom säkert flera gånger. men efter ett tag blev de för mycket så Y fick ta över med munnen istället. Ingen leksak går upp mot hennes tunga!

Sen var det min tur att testa den på Y. Grejen med rabbitar är dels att den har två öron som vibrerar och stimulerar klitoris, en dildo som roterar för att stimulera g-punkten samt kulor som ska stimulera slidöppningen. Vi fick inte riktigt kläm på den roterande dildon så efter en stund struntade vi i det och hade bara på vibratorn. Y fick själv styra vibrationerna med fjärrkontrollen så skötte jag resten. Jag har aldrig hört henne komma så, det var oehört upphetsande. Fan nu blir jag kåt bara av att skriva om det..

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar