söndag 9 augusti 2009

Att hinna med

När man jobbar och försöker hinna med resten av livet kan det ibland bli att man prioriterar annat än sex. Det är förstås väldigt synd, helst skulle jag vilja ha mycket mer än vad som hinns med. Men å andra sidan så när man har gått några dagar eller en vecka utan så har jag hunnit bygga upp så mycket kåthet inom mig att jag när jag sen blir upphetsad så kommer jag så fruktansvärt starkt. Som idag när Y låste fast mig i sängen och gick ner på mig. Jävlar, sängen blev helt sjöblöt av mitt sprutande. Hela min kropp ryckte av lust och jag stönade säkert på rätt bra också. Jag har världens bästa flickvän. Sen låg vi där, omslingrade i sängen och myste och pillade på varandra. Det är det bästa jag vet, att få leka och smeka hennes vackra kropp. Nu blir jag kåt igen bara av att tänka på det.. Man kanske hinner med en snabbis innan vi ska iväg och träffa några kompisar?

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar