torsdag 6 augusti 2009

Komma samtidigt

Tjejsex är för mig överlägset heterosex på så många sätt. Men nackdelen är att det är svårare att komma samtidigt. Jag och Y har försökt lite olika saker men utan några större resultat. Om jag försöker smeka henne samtidigt som hon smeker mig så kan jag antingen inte koncentrera mig på vad jag gör med henne eller så kan jag inte koncentrera mig på min egen njutning och då fungerar det inte heller. Vi har en strap-on med en liten dildodel som ska i den som har strap-onen på sig. Den är dock lite för stor för mig, jag tror den funkar på Y. Det finns vibrator till den som vi inte har satt batterierna till men det kanske skulle funka? Det är så otroligt hett att höra den man har sex med stöna och känna hur andningen blir tyngre och tyngre. När Y låter så blir jag så otroligt kåt och jag vill också komma, med henne. Någon som har något bra tips?

2 kommentarer:

  1. Jag och min flickvän hade också svårigheter att komma samtidigt i början. Särskilt eftersom det ofta går för henne efter väldigt kort tid och det för mig tar en lite längre stund.

    Det var efter att hon på min förfrågan onanerade framför mig som det började trilla ner lite poletter hos mig. Genom att titta på henne lärde jag mig mycket om hur hon fungerade. Det gäller nämligen att försöka känna det ens partner känner endast genom att läsa av andning, rörelse, stön, osv. Vilket känns givet, men tål att påminnas om.

    Vi märkte sedan hur mysigt det var att onanera samtidigt, och började liksom "jobba för" att vi skulle komma samtidigt på det sättet först. Faktiskt tog det inte alls lång tid innan vi kom samtidigt varje gång vi onanerade tillsammans.

    Nuförtiden när jag smeker henne samtidigt som hon smeker mig så vet jag att kontrollen ligger hos mig. Det kommer med största sannolikhet vara henne det går för först av oss, så när jag känner att hon är nära (men inte FÖR nära, det har ju oundvikligen uppkommit tillfällen där jag ledsamt nog avbrutit hennes orgasm) slutar jag punktsmeka henne utan håller fingrarna stilla/lägger tyngdpunkten på hela handen/lättar nästan helt på trycket/smeker låååångsamt - beroende på hur man smeker. Detta gör jag flera gånger om för att det inte ska kännas som om jag slutat smeka henne. Som sagt, hon ska inte vara FÖR nära, men ändå nära nog. Det retar givetvis henne men gör henne fantastiskt kåt och tanken på att vi snart kommer tillsammans gör det ju förstås bättre också.

    Det här blev ju en hel novell, haha. Men om någon har ett problem som man själv haft och man nu har löst, då känns det fel att inte hjälpa, eller ens bara hjälpa halvhjärtat. Så... hoppas tipsen kan komma till användning!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Inlägg om vår strap-on är på g :)

    SvaraRadera