torsdag 13 augusti 2009

Sex på bussen

När jag och A har tråkigt brukar det sluta med att vi har sex. Och tråkigt hade vi på den sex timmar långa bussresan hem från familjebesöket.
Ungefär halvvägs får A för sig att börja pilla på mig. Hon började med att smeka mig på insidan av låret, upp mot fittan. Med handen utanpå byxorna. Jag blev lite generad måste jag erkänna, så jag tog tröjan jag tidigare använt som kudde och bredde ut den som ett täcke. Så nu var det bara att köra på.. Hennes hand letade sig in i mina byxor, hon började massera klitoris som hon vet att jag tycker är så otroligt skönt. Det gick relativt snabbt för mig, annars brukar det ta ett tag. (Jag tycker om förspel mao.) Men jag antar att det var för själva grejen att, vi satt på en buss med människor runt omkring oss. Nu var inte bussen full direkt, men en tjej som satt snett framför oss sneglade diskret bak lite då och då. Hon fattade nog vad vi höll på med. ;) Men det spelar ju ingen roll, den bjuder vi på! Det bästa av allt var att när vi klev av bussen noterade jag en skärm hos busschauffören som visade bakre sektionen av bussen, riktad mot just dom sätena där vi satt.. Yes!

Både tåg och flygresa planerad nu i sommar, så uppföljning utlovas ;D
Kanske borde betygsätta? Eller rangordna..

Vad har ni för erfarenheter av sex på "allmän" plats?

//Y

2 kommentarer:

  1. Haha. Det konstigaste för mig var nog köksbordet, jag är nog rätt tråkig ändå :) Fortsätt blogga! Ni är asbra :)

    SvaraRadera
  2. Bussen här också (igår faktiskt!), på toppen av en kulle (typ promenadstråk/utsiktsplats), en soffa på biblioteket, bibliotekets toalett, stadsparken, bassängen i ett badhus. Sen får väl sex på en fönsterbräda med vidöppet fönster på markplan i tätbebyggt studentbostadsområde räknas som rätt offentligt också.

    Sex på allmän plats är helt klart gött! :)

    Håller för övrigt med ovanstående talare. Riktigt kul initiativ med bloggen. Kommer helt klart följas!

    SvaraRadera