söndag 2 augusti 2009

Bertil och Sven

I natt hörde jag världens bästa 70-tals pridelåt på radion:

För Bertil och Sven är inte som andra 
för Bertil och Sven dom älskar varandra 
Dom tar och tafsar uppå varann 
Det har jag sett genom brevlådan


Jag började då fundera över våra grannar och hur mycket de egentligen hör av vad vi gör i sängen. Vårt sovrum är vägg i vägg med vad jag gissar är ett sovrum. Jag vet att jag är väldigt högljudd när vi har sex, Y är mer tystlåten. Sen gnisslar säkert sängen, handbojor rasslar och annat oljud som man inte tänker på när man är inne i det. Men jag tycker om att låta, eller ja det bara kommer naturligt, alla stön och ljud. Y säger att hon tycker det är hett och det hoppas jag, för det går inte precis att stänga av..

Vi pratade just om att det blivit alldeles för lite sex i veckan, jobbet har tagit upp all tid. Det får bli att ta igen det nästa vecka haha.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar