lördag 29 augusti 2009

Slicka vs. Suga

Som jag tidigare berättat så har jag haft ett par förhållnaden med killar innan A. Och att A var min första tjej jag hade sex med. Då dök den obligatoriska diskussionen upp med min bästa kompis om skillnaden mellan sex med killar resp. tjejer. Jag tycker att grund principerna är dem samma, men man måste ju såklart använda olika tekniker. Jag föredrar att ge oralsex till en tjej framför en kille. Det är så mysigt och varmt, fuktigt och mjukt. Killar är ju mest bara hårda och ger mig kväljningar. Men jag är lite stolt ändå, för jag har ju provat på båda och kunnat bilda mig en egen uppfattning om saken. Det höll även min bästa kompis med om, som bara varit med killar och har svårt att tänka sig att vara med en tjej. Alla är vi olika, jag gillar att testa det mesta. I alla fall en gång, hur ska man annars veta att man inte tycker om det? Eller mer positivt tänkt; hur ska man annars veta att det kan vara så jäkla underbart..?

//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar