tisdag 11 augusti 2009

Vår erfarenhet av strap-on

Jag har alltid tyckt att strap-ons verkar lite läskiga. Att jag skulle känna mig jättedum och väldigt osexig med en på. Men man kan ju inte säga något innan man testar så jag och Y satte oss framför datorn för att leta upp en kandidat. Vi ville ha en som var billig, man vill ju inte lägga för mycket pengar på något som man inte vet om man kommer att gilla, men ändå inte en för plastig. Sen skulle det helst finnas någon vibrator eller liknande i den, avsedd för den som har strap-onen på sig. Det blev något mellanting till slut. När den hade kommit och vi skulle prova kände jag mig inte alls lika dum som jag trodde. Vi skrattade lite men det kändes inte så konstigt ändå. Det var däremot konstigare att använda den. Som tjej är man inte van att ha den rollen, att behöva jucka och göra såna rörelser kändes något främmande för min kropp. Jag blev rätt snabbt trött i rygg och höften och det är svårt att få in någon känsla när man inte alls känner vad man håller på med. Men det var ändå rätt roligt och definitivt värt att prova. Man får testa andra ställningar än vad man gör annars och få en annan känsla. Nu ska vi bara öva upp oss lite till..

3 kommentarer:

  1. Jag och flickvännen har definitivt funderat på att skaffa oss en strap-on. Vad har ni för variant? Är ni nöjda med själva strap-onens funktion och kvalitet?

    Vi har funderat kanske främst på en sån där strapless strap-on, exempelvis Fun factory Share XL eller Tantus Feeldoe. Båda modellerna är dock så ruskigt dyra, men det är lite dåligt med billigare alternativ. Tycker att alla billiga strap-ons verkar vara antingen för böjliga eller för hårda och om de har straps tycker jag de ser ut att skava.

    Så som sagt... lite tips på vilka ni kollade på och varför ni valde den ni valde vore trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Hmmm,
    Jag förstår inte lesbiska kvinnor, som ska stoppa upp en massa mansliknande gummi attrapper i musen!!
    Hade kanske varit kul att testa en i kött och blod?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Att en föredrar kvinnor påverkar inte vilka punkter i kroppen som framkallar njutning.
    Om man kör en i kött och blod får man tyvärr en man med på köpet, vilket vi flator vill undvika.

    SvaraRadera