måndag 10 augusti 2009

Första gången med A

Eftersom A berättade sin version av våran första gång tänkte jag bjuda på min.
Jag var väldigt osäker eftersom det var första gången med en tjej. Jag har ett par långa förhållanden med killar bakom mig, men jag hade aldrig varit med en tjej förut. Allt var så nytt. Visst har jag vetat att jag är attraherad av tjejer och längtat efter att få min kärlek besvarad av en. Men det här med hur man egentligen gör med en tjej sexuellt, ja, det hade jag inte funderat så noga på. Tänkte mest att det löser sig när vi väl hamnar där.
Så när vi väl var i det läget, i A`s säng, började hångla, tog av oss kläderna osv.. visste jag helt ärligt inte hur jag skulle göra. Som tur var märkte hon det och tog över. Jag kände mig som ett fån. Men till slut fick jag ordning på det och känslan när hon kom första gången var oberskrivlig. Jag kände mig så fånigt stolt över att ha lycktas med det. Vi gjorde det fler gånger den natten och jag levde på kärlek i några veckor. Hade ingen matlust, sov knappt. Jag gick bara runt med ett fånigt leende på läpparna. Allt stannade upp, allt kändes bara så lätt. Livet var underbart!


Livet är fortfarande underbart, men på ett annat sätt. Vi bor ihop, gemensamt icakort, ringar på fingrarna och framtidsplaner tillsammans. Ja, livet ÄR underbart!

//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar