måndag 31 augusti 2009

Skolstart betyder mindre sex?

Måste bara säga att vår nyinköpta Bunny är värd varje krona. Så underbart skön den är!
Kul med varition på sexlivet. Vi brukar bla: Kedja fast varandra med handbojjor och låta den som styr göra vad som helst. Hett hett hett! Jag har aldrig gjort det med någon annan förut, men med A känns det helt naturligt. Annat som är en av mina favoriter är när jag "sitter" på A`s ansikte och hon slickar mig och har antingen en dildo eller sina fingrar i mig. Så mysigt. Nu blev jag kåt också, fan. A är inte hemma hon började skolan idag, med upprop, nollning och allt vad det innebär. Det betyder mest att vi inte har lika mytcket tid som tidigare tillsammans. Men det är ju så, sommaren är över. Nu börjar verkligheten.

//Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar