söndag 23 augusti 2009

Fyllesex

Ursäkta den dåliga uppdateringen, vi är ute på vift. När man inte är hemma får man försöka hinna med lite naken-tid när det går, som igår. Vi var på fest hos en kompis när A drog med mig in på toaletten. Vi började hångla och jag körde ner min hand innanför hennes trosor och började smeka hennes härligt våta fitta. Det är härligt att få vara lite halv onykter och knulla någon mot en badrumsvägg. Det är mysigt, på något sätt. Y blir alltid väldigt kåt när hon blir full, för mig är det nog mer beroende på hur mycket jag druckit. Fast blir Y kåt så brukar jag också bli det rätt snabbt, det ser hon till..

1 kommentar:

  1. Svar: Tack så mycket ;)

    Nu är jag tillbaka. Missa inte mitt första uppdrag som jag la upp ikväll. Massor med bilder på mig i kinky underkläder ;)

    SvaraRadera