fredag 14 augusti 2009

Åskådare

Nu ligger vi i soffan och ser på tv, Y ligger med öppen morgonrock och visar upp sina härliga bröst. Våra lediga dagar brukar börja såhär.. Igår låg jag och Y också här i soffan och kramades. Som vanligt blev blev vi kåta och Y drog av mig mina trosor och började pussas och slicka. Jag älskar när hon börjar med att retas genom att röra vid klitoris lätt lätt och sen bygger upp det. Jag kommer så jäkla hårt då. Jag vet inte ens hur många gånger jag kom, jag vet bara att hon skulle ha kunnat hålla på hela dagen och jag hade fått orgasm efter orgasm. Till slut fick jag säga till henne att hon fick sluta, hon verkade helt slut den stackarn. Det är verkligen underbart att komma gång efter gång, varje orgasm blir än starkare än den förra och min kropp börjar skaka okontrollerat. Men det som kändes lite skumt denna gången var katten som satt brevid och tittade på, han somnade sen men så fort jag rörde mig kände jag hans päls mot min arm. Jag har lite svårt med det där att ha sex inför katterna, även om jag vet att de inte förstår så känns det fel. Fast när man får komma sådär så bryr man sig inte så mycket längre..

När vi sen slog oss ned i soffan igår kväll märkte vi att den fortfarande var blöt.. Dags att tvätta soffklädseln kanske?

/A

2 kommentarer: