måndag 1 mars 2010

Kärlekens spåk

Helgen blev en slö en i gayfilmernas tecken. Nya filmer från Lovefilm trillade ner i brevlådan i fredags, varav en var Kärlekens språk. Regina Lunds försök till en sexupplysningsfilm för ungdomar. Handlingen kretsar kring talkshowledaren Stella Måne samt ett gäng kompisar. De utforskar sex på olika sätt och filmer innehåller en hel del nakna sexscener. 

Efter en het scen där Stella och en gymnasietjej hade sex i en bastu blev jag riktigt kåt, Y också för den delen. Vi började hångla och tafsa på varandra och efter ett tag satt jag bara och väntade på att filmen skulle ta slut. När eftertexterna äntligen började rulla började vi hångla och sticka händer inför varandras trosor. Jag var sanslöst kåt och då brukar det spruta rejält, vilket jag inte ville göra i soffan, så vi gick in till sovrummet och fortsatte där. Y tog på mig överallt utom på fittan tills jag trodde att jag skulle bli galen. Y låg ovanpå hela tiden och tryckte sig mot mina fingrar. För varje stön hon lät ut var det som om jag kom, jag tryckte mig mot Ys ben tills hon kom och hennes hand letade sig innanför mina trosor. Jag kom snabbt och hårt. Efteråt var vi genomsvettiga, jag kände hur min lugg klibbade sig mot pannan och det tog sin tid innan andningen återgick till normal takt.

Filmer är något vi går igång tydligen.

/A

1 kommentar:

  1. Ljuva minnen från tiden då man fortfarande var nykär, fast filmen är ju inte så värst bra ändå, men ganska underhållande dock.

    SvaraRadera