fredag 19 mars 2010

Klädfunderingar

Nu springer jag runt i Ys fotbollstjocktröja och mysbyxor. Hon tycker tydligen att jag är söt i detta. Rent allmänt verkar hon gilla när jag har på mig hennes sportiga kläder. När jag flyttade ihop med Y fick jag även med en imponerande samling mjukis byxor på köpet. Jag har väl haft några stycken, men inte gått runt i dem så mycket. Nu är jag helt fast, jag skulle kunna ha mjukisbyxor alltid. Är det så man märker att man sjunkit ner i samboträsket haha?

/A

4 kommentarer:

  1. det behöver inte handla om att falla ned i nåt samboträsk. du har väl bara mjukisar hemma lr? Jag har aldrig gillat att ha jeans och byxor på mej inomhus så jag har alltid haft mjukis eller pyjamasbyxor. sen om du börjar ha det till vardags ute, ja då är det kört.

    SvaraRadera
  2. Mjukisar låter också skönt att ha på sig, själv gillar jag att gå i nätstrumbyxor och har alltid mina tånaglar målade!

    SvaraRadera
  3. Jag byter alltid om till mjukisar hemma, tycker det är så oskönt att sitta i soffan med jeans eller tighta byxor. Sen kan jag nog gå och handla med mjukisar, men för det mesta är det nog andra byxor som gäller.

    Härligt Peter!

    /Y

    SvaraRadera
  4. ja då är det ju inte någon sambogrej vi pratar om, det är bara en bekvämlighet, och varför ska man inte få vara bekväm hemma?

    SvaraRadera