söndag 14 mars 2010

Saxa

Nu är vi tillbaka i hemmets trygga vrå efter en underbar helg. Det har varit så skönt att få bo på hotell, bara ägna oss åt varandra och inte behöva tänka på vardagsbekymmer. Vi insåg att vi nog skulle uppfattas som ett rätt mossigt par som spenderar hela kvällen på hotellrummet med Melodifestivalen, salta pinnar och läsk. En annan sak vi kom fram till är att vi nästan bara testar något nytt i sexväg när vi är bortresta. Vi bestämde att vi skulle dansa till vinnarlåten, eftersom det blev en ballad som vann så körde vi en töntig tryckare framför TV:n och kröp sen ner i sängen. Ingen av oss är mycket för sexiga underkläder egentligen men jag hade tagit på mig ett par svarta spetstrosor och en svart spets BH kvällen till ära. Kaninen hade fått följa med på resan och då skulle den ju komma till användning också. Tanken var att jag skulle knulla Y med den, samtidigt som jag tryckte min fitta mot dess vibrerande öron. Vi testade en massa olika ställningar men till slut fick vi den att fungera. Vi låg med rumpor/fittor mot varandra i någon sorts saxställning. Vid det här laget var vi så satans kåta av alla försök, som mest retades med ens kropp, och vi kom väldigt snabbt och intensivt båda två. Sen somnade vi innan midnatt, som två pensionärer ungefär.

Nu har vi som sagt kommit hem. Y har däckat i sovrummet och själv är jag rätt trött men rastlös. Man kanske skulle ge sig på att göra lite middag.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar