måndag 29 mars 2010

Snabbis

Vi har nog aldrig varit så dåliga på att blogga som nu. Y har fått ett nytt jobb, jag har jobbat och pluggat rätt mycket och har nu dessutom blivit sjuk. Vi hade besök i veckan men lyckades smyga in en snabbis ändå när hon var ute en sväng. När man är inne i en sextorka så börjar man intala sig att det krävs världens ansträgning för att man ska gå från lite småhångel och förspel till att fortsätta och faktiskt knulla. Desto längre tid det går utan desto mer ansträngande intalar man sig att det är. Man glömmer också snabbt hur underbar det är. När man sen väl har sex inser man "Varför gör vi inte det här hela tiden?" Det är inte ansträngande utan helt fantastiskt när jag känner Ys kropp under min, känner hennes kraftfulla andning och hör henne stöna. Känner ni igen er?

Nu är Y på jobb. Jag är inte så ofta själv hemma så jag borde passa på att njuta av det. Men jag saknar min blivande fru, jag tycker hon ska vara hemma och ta hand om mig när jag är sjuk. Fast det är nog lite skönt för henne att slippa det, jag blir så satans gnällig när jag inte mår bra.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar