lördag 6 mars 2010

Onanimarathon

Jag fick ett sms från Y i natt (nåja, kvart över tolv men jag sov i alla fall).
"Varje gång jag ska åka ifrån dig så tänker jag att det inte är ngt. Men jag saknar dig tok mycket varje gång ändå.." Det är verkligen så för mig med. Jag tänker alltid "Det är bara en helg." Puss puss och hejdå. Men efter några minuter hinner alltid saknadskänslan krypa sig på. Plötsligt är hon inte här, min andra halva som rent självklart bara ska finnas där.

Jag njuter dock av min egentid, vad annat kan man göra. Jag pluggar, tvättar, solar på balkongen, myser med katterna och gör yoga. Just det, och onanerar. Jag har onanerat mer den här helgen än hela förra året känns det som. Kanske för att vad som helst är bättre än att plugga eller, jag vet inte. Allting går i vågor, även min onanilust. Men det är mysigt, det hade jag nästan glömt bort. Så det går inte nöd på mig, men jag vill ändå ha min älskling sittande här bredvid.

Nu ser jag på Melodifestivalen. Allting låter likadant.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar