söndag 7 mars 2010

Barnfunderingar

Jag har verkligen njutit av att vara själv några dagar men nu får det vara nog. Imorse när jag vaknade sträckte jag ut armen för att röra vid Y och blev helt förvirrad när hon inte låg i sängen bredvid mig. Nu är jag trött på onani och vill ha sex istället. Eller i alla fall någon att kramas med.

Hela dagen har det gått olika tv-program om gravida tonåringar. Någon sorts tema-helg i alla fall? Det är väl både en fördel och en nackdel det här med att tjejsex inte kan leda till graviditet. Men jag försöker vara positivt och tänker att av alla de gånger man har sex, hur många av dem vill man faktiskt att det ska bli ett barn av det? Två-tre gånger kanske och det blir ju en rätt liten procentsats. Vi vill ha barn, men inte just nu så det får bli ett senare problem.

/A

2 kommentarer:

  1. Hanna...
    jag blir alltid så tänd när du pratar om onani...
    när min flikvän är borta kan jag hålla på i timmar..går runt med handen mellan benen..trycka så där lagom tills det rinner..hänga mot dörrkarmar bänkar o bord och sen spruta ner sängen..kunde inte låtas bli fast mamma var här...

    SvaraRadera
  2. Hanna? Om du menade mig så heter jag inte det, men det var en bra gissing :)
    /A

    SvaraRadera