lördag 2 januari 2010

Hemfärd

Vi hade en väldigt mysig nyårsafton med film, vin och godis. Nu far vi snart hemåt igen och det ska bli rätt skönt. Dock börjar jag blir förkyld och känner inte alls för att åka en massa tåg och buss men vad gör man. Vi har packat och försökt få ner alla julklappar och reafynd i väskorna. Det kommer att bli en del att släpa på.. Jag har även gått igenom en massa barndomssaker från mina föräldrars vind och en massa minnen har väckts till liv. Speciellt ett väldigt starkt minne som helt plötsligt kom över mig, kanske min första sexfantasi. Men mer om det imorgon. Hoppas ni hade en bra nyårsafton så hörs vi igen när vi har kommit hem.

/A

2 kommentarer:

  1. haha en del att konka på! jag och "L" hade det toppen också med festligheter. tycker om er blogg. Den är fin, verkligen!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Jag såg att ni hade börjat blogga igen, vi har saknat er :)

    SvaraRadera