onsdag 20 januari 2010

FlickvänsFritt för min del

Y är på distanskurs träff och har lämnat mig själv hemma. Jag har aldrig sovit själv sen vi flyttade hit så jag är inte van att vara själv. Men jag måste erkänna att få lite tid för sig själv, så länge det inte vara för länge.. Jag hade aldrig klarat att bo själv, som sagt det är trevligt att vara själv hemma ibland men om det var hela tiden har jag blivit väldigt uttråkad. Det är inte lika roligt att se på dåliga tv-program själv, det finns ingen att prata med när man lagar mat och ingen som väntar på en när man kommer hem. Framför allt ingen att mysa med när man ska sova, ingen att klänga på när man börjar bli kåt, ingen som säger att man är vacker eller underbar precis när man behöver höra det. Jag trivdes som singel, absolut, men det går inte upp mot vad jag har nu.  

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar