söndag 17 januari 2010

Mat eller sex?

Detta ständiga dilemma på helgmorgonar. Ska man ge in för hungerna och gå upp för att ta sig lite frukost? Eller ska man ge in för upphetsning och ha morgonsex? Det här med morgonsex verkar vara något som folk antingen älskar eller hatar. Jag har en kompis som avskyr morgonsex, hon vill knappt pussas innan hon och pojkvännen kommit upp och ätit/borstat tänderna. Y brukar vara rätt så morgonkåt och är hon kåt brukar jag också bli det rätt snabbt.. Imorse gav vi in för upphetsningen i alla fall. 

Nu verkar det som om det blir snöstorm här så jag hoppas på mysdag i soffan.

3 kommentarer:

  1. jag väljer helt klart sex!
    Vet ni några bra gayklubbar i stockholm? Om man som tjej vill ragga på tjejer?

    SvaraRadera
  2. Patricia ska tydligen vara bra, de har gaykvällar och tydligen hellesbiska kvällar också ibland. Men vi har inte varit där så vi vet egentligen inte, men kolla in http://www.qx.se/gaymap/ om du inte redan gjort det!

    SvaraRadera
  3. Tack, jag är heeelt ny på det här området...
    Har alltid varit nyfiken på tjejer och det är något jag nu känner mig mogen för att utforska helt mer=)

    SvaraRadera