fredag 22 januari 2010

Djävulens tunga

Igår satt jag och läste bloggar och hittade en recension av Djävulens tungan på Klumpesnusk & Sheilas blogg. Jag har sett den på någon annan sida också men nu kan jag inte komma ihåg vart. Mitt första intryck är att den verkar lite läskig. Förmodligen för att den är av glas, jag har aldrig testat någon glasleksak och är lite rädd, för att den ska gå sönder och så får man en massa glassplitter i fittan. Sen har jag svårt att tänka mig att något av ett så hårt material kan vara skönt. Fast när jag läst om den så verkar de som har testat helt lyriska över tungan. Jag förmodar att glasdildos fakiskt inte brukar splittras i fittan och att det är skönt, eftersom folk använder det. Den är ju väldigt snygg också.  
Vad har ni för erfarenheter av glas?

3 kommentarer:

  1. Tungan är som de flesta vettiga glasleksaker gjord i Pyrex-glas. Det är enormt stryktåligt och används även i t.ex. laboratorie-glas. Tro mig, den är rejäl och går inte sönder utan att man verkligen vill att den ska gå sönder, dvs slår den med en hammare eller så.

    Vanligt bruk kommer inte att ha någon som helst påverkan på materialet.

    SvaraRadera
  2. om det var risk att den skulle gå sönder skulle väl folk inte göra dildos i glas ju:p dessutom så är det lättare att stimulera g punkten med en hård dildo....har jag hört iaf, men det låter ju logiskt.

    SvaraRadera
  3. Nej jag tror inte det är så stora risker med glas, det är mest irrationell rädsla. Vi får testa någon gång!

    SvaraRadera