måndag 11 januari 2010

Deal

Igår hade vi en deal. Om Y fick klämma en finne jag hade så skulle hon gå ner på mig. Båda sakerna sprutar, eller något sådant, var logiken bakom detta. Vi använder rätt ofta sex som någon sorts handelsvara, undrar om det är bra för relationen.. I vilket fall så blev det varken eller, utan vanligt hederligt sex istället. Vi har gjort stora framsteg i våra försök att komma samtidigt. Jag har tyckt att det har varit svårt att njuta själv samtidigt som jag ska se till att Y njuter, antingen slutar jag röra vid Y när jag blir skönt för mig eller så "rör" jag bara planlöst runt med handen i Y:s fitta. Men nu börjar vi verkligen lära känna varandras kroppar, vilket förmodligen underlättar det hela. Det är helt underbart att höra henne stöna i kör med mig. Hett hett.

/A

4 kommentarer:

  1. det är en konst att lyckas komma samtidigt...och om ni snart är där så har ni kommit långt....jag själv har svårt att kunna både ge och ta imot samtidigt men det kanske kommer eller så gör det inte...det som säger imot mig är att jag har adhd...det gör att jag bara kan hålla focus på en sak samtidigt OM intresset finns där...och det gör det... lycka till tjejer...

    SvaraRadera
  2. det är inte särskilt svårt att komma samtidigt, fast iofs förstår jag inte vitsen med det, är det för att spara tid? isåfall är det ändå onödigt med mej och min tjej, vi kommer typ alltid samtidigt när jag ligger bakom henne och vi smeker varandra samtidigt. men problemet med henne är att hon inte blir tillfredställd av bara en orgasm, så jag måste ändå ge henne en till för att hon ska vara nöjd. nej, komma samtidigt är överskattat, om den ena kommer före eller efter är ingen big deal!

    SvaraRadera
  3. Jo vi har lyckats med det. Fast A är också sådan som måste komma flera gånger, fast hon kommer nästan direkt. Hela tiden haha Jag tar lite mera tid på mig och vill njuta av resan så att säga. Men alla är vi olika..
    Grejen med att jag i alla fall vill göra det samtidigt är för att det är så mycket hetare, båda svettiga och stönande, blir en helt annan grej. Självklart tar vi en i taget också, men det finns ju en charm i att variera..

    SvaraRadera
  4. jo det är ju klart att det är mer upphetsande att höra sin partner stöna medans man själv blir tillfredställd, oftast så blir det så när vi kör vår favoritställning d.v.s. att vi ligger sked och pillar på varandra samtidigt, att komma samtidigt funkar också om man ligger ovanpå varandra eller gnuggar varandras kön mot varandra, 69an m.m. fast de ställningarna kör man ju inte så ofta längre.

    SvaraRadera