fredag 15 januari 2010

Det här med presenter..

Snart fyller min tjej år. Var och köpte present till henne tidigare idag, tror hon gillart. Även jag fyller år inom en snar framtid och det här med presenter är en knepig fråga. Nu spelar det i och för sig mindre roll hur mycket man spenderar eller lägger ner i den eftersom vi bor ihop och har typ delad ekonomi. Men förra året när vi precis träffades var desto svårare. Vi hade inte uttalat sagt att vi var tillsammans när A fyllde år, utan det skedde på hennes födelsedag som bekant. Jag tror jag gav henne choklad och Tzatziki filmerna om jag minns rätt. Spontan present med andra ord. Fast nu är det ju så att hon faktiskt tycker om filmer och ibland konstiga sådana så jag tänkte nog samla lite gullighets-poäng :) Minns också att hon sa att det var precis så här hon ville spendera sin födelsedag, med mig! Jag var väldigt lycklig just då..
Tillbaka till presenter.. Jo, det jag vill ha sagt är att det är knepigt när hon fyller år före mig, då sätter jag ju liksom "standarden" på presenten.. Även om det spelar mindre roll nu. Och faktiskt, så har hon redan köpt en till mig.. Fast om hon skulle tycka det var för lite så har hon ju tid att komplettera. Det har inte jag.. ;D

P.S. Just nu är det inte guitar hero som påverkar sexlivet utan mina visdomständer som håller på att växa ut. Jag börjar bli gammal.. Nu vet jag hur hundvalpar känner sig.. D.S.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar