söndag 3 januari 2010

Min första sexfantasi

Som jag skrev tidigare så gick jag igenom en massa barndomssaker hos mina föräldrar och många minnen dök upp. Jag hittade bland annat en bok jag läste om och om igen när jag var i 12-13 års åldern. Isabel heter den och handlar om en flicka som lever på gatan i Rio de Janeiro. Jag tyckte om hela boken som var väldigt gripande med kapitlet som jag läste om och om igen var slutet när Isabel har börjat arbeta som prostituerad, blir gravid och slutligen våldtagen av en kund. Kunden sticker sen upp en pistol i Isabel och trycker av den, något som hon på något sätt överlever. Jag tror det var ungefär så här historien gick. Varje gång jag läste den scenen brukade jag fantisera om att själv bli fastbunden och att någon tvingade sig på mig. Detta var nog mitt livs första sexfantasi, även om jag inte förstod det då. Då kände jag mig så en hemsk människa började tänka såna här tankar utifrån en fruktansvärd historia. Jag har tyckt om att bli dominerad och haft våldtäktsfantasier så länge jag kan minnas men just den här hade jag förträngt tils jag snubblade om boken igen. Det är fascinerande hur tidigt en sexualitet utvecklas, långt innan man själv är medveten om det.

/A

1 kommentar: