torsdag 31 december 2009

2009

Året som gått har varit händelsefullt. För det första så träffades vi, för det andra flyttade vi ihop och förlovade oss.
Den realist som finns inom mig säger att det har gått fort fram, nästan för fort. Men och andra sidan finns det inget som säger att det är något negativt. Vi har båda haft egna liv innan. Haft förhållanden, mer eller mindre seriösa. Vi vet båda vad vi vill, med våra egna liv och med vårat förhållande. Så varför krångla till det? Spela spel med varann osv.. ingen av oss är särskilt förtjusta i sånt. Vi vill gifta oss, vi vill skaffa barn, hus och ha ett liv tillsammans.
Det jag känner för A har jag inte känt för någon. Inte bara starka känslor utan en känsla av att jag faktiskt vill vara med henne resten av livet och att det faktiskt skulle kunna fungera.

2010 kommer att vara ett bra år. Det vet jag. För vi ska gifta oss! Då spelar det knappast någon roll vad som än händer. Fast givetvis, mycket kan hända. Men det är onödigt att spekulera i.
Dessutom hoppas jag att jag kommer in på min utbildning som jag tänkt söka till hösten och då skulle allt vara perfekt. Eller så nära man kommer perfekt vill säga..

Hur som helst, vi kommer att fortsätta blogga så ni får givetvis följa vårat liv genom 2010-talet också ;) Tack för att ni finns kära läsare, det är enormt kul att få dela med sig av vårat liv till alla som är intresserade.

/Y

4 kommentarer:

  1. En fråga bara: Har ni båda haft förhållanden med bara killar innan?

    SvaraRadera
  2. Jo vi har båda två bara haft killar innan vi träffade varandra. Men den som väntar på något gott :)

    SvaraRadera
  3. jag förstod nästan det,det är ganska uppenbart i era inlägg. och eftersom du sa "det jag känner för A har jag inte känt för någon annan." ens första är alltid speciell. jag vet det för jag och min flickvän är varandras första, dock har vi inte gått så snabbt fram i vårt förhållande, fast vi har äntligen börjat spara till bröllopet iaf så om två år eller nåt blir det väl äntligen dax förhoppningsvis.

    SvaraRadera
  4. Helen o Anja

    Gott nytt år..Ni är helt underbara.

    SvaraRadera