torsdag 10 juni 2010

Kom nu!

Y, nu får du ta dig i kragen och komma ner hit. Nu har jag saknat dig tillräckligt och det räcker nu.

Det jag längtar mest efter just nu är när vi har duschat tillsammans. Y börjar alltid med att ta på sig ett par strumpor, såklart, och lägger sig sen naken på sängen. Detta går självklart inte att motså så jag hamnar också där för att kramas, hångla, tafsa, smeka, leka och mysa. Det bästa sex vi haft tycker jag brukar börja såhär. Vanligt Svensson-sex, där vi inte har bråttom utan kan smeka och retas länge, länge..

Sen får man ju det bästa knullrufset när man har blött hår, speciellt om det är kort.

/A

2 kommentarer:

  1. hur gör man när man har sex med en tjej?

    SvaraRadera
  2. Man kan lyckas få till ett knullrufs även om håret är långt, tro mig ; I know ! ;)

    SvaraRadera