onsdag 16 juni 2010

Hemma igen

Då var jag hemma igen, alltid lika skönt faktiskt. Fast det hade varit ännu skönare att inte komma hem till en tom lägenhet, ingen älskling och inga katter. Om en vecka åker jag och joinar dem men tills dess får jag klara mig i min ensamhet.

Jag vet att jag är jättetrött egentligen men det yttrar sig i en märklig rastlöshet. Jag går runt och pillar på allting, flyttar runt vattenkokaren och dricker massor med te. Dessutom har jag ont i huvudet och är hungrig, men inte särskilt sugen på att gå och lägga mig. Jag saknar alltid Y när jag inte får sova med henne men hemma här, i vår säng, så blir det ännu värre. Den känns så stor och märklig utan hennes fina varma kropp. Jag vill skeda, pussas och knulla. Åh vad jag saknar henne.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar