onsdag 23 juni 2010

Glad midsommar

Imorgon åker jag till Y och hennes familj över midsommar. Jag har längtat efter Y så jag har hållt på att bli galen och nu ska jag äntligen få träffa henne. Dessutom tycker jag jättemycket om hennes hemstad, även om jag retas en del med henne, och hennes familj så jag är superpeppad på helgen. Nu har jag packat, diskat, tvättat och städat undan lite så att det ser fint ut när vi kommer hem. Jag köpte två fina presenter till Y när jag var hos min familj som jag hoppas hon tycker om. Jag älskar att ge presenter, i alla fall när man vet att man har hittat något som passar mottagaren perfekt. Den här gången har jag faktiskt inte hypat upp presenterna, som jag brukar göra.

Det blir nog lite dåligt med uppdateringar under helgen. Jag hoppas ni alla får en fantastiskt fin midsommar!

/A


4 kommentarer:

  1. Hej! jag gillade era tips om hur man slickar en tjej, jag har tyvärr inte fått tillfälle att testa dessa "knep"...än... tjejen som jag har haft sex med en gång..är ( enligt mig) inte säker på sin sexualitet, hon var den som ville ha sex och var mest på, samtidigt som hon tvivlade på vad hon gjorde. Hon kom över idag och jag kan inte säga annat än att hon är underbar! men vi umgicks mer på ett vänskapligt plan. men jag ska jobba på det här och se vart det leder. jag skulle kunna få känslor för henne, det kan jag säga! jag har startat en blogg http://nyfralstlesbian.blogg.se/?tmp=27225055

    där jag kommer att skriva om mitt liv som nyfrälst lesbian :)

    kul att ni börjar lägga ut bilder
    !!!

    SvaraRadera
  2. random frågor :)

    Hur gamla var ni när ni kom ut? Åt vilka kom ni ut först? Hur reagerade kompisar föräldrar? Hur berättade ni?


    /vilsen tonårig flata....

    SvaraRadera
  3. Hej! Nu har startat en blogg. Än så länge finns där bara ett inlägg men det kommer mer.

    SvaraRadera
  4. Vi kom båda ut när vi träffade varandra, i början av 20-års åldern :) Jag hade berättat för en del kompisar innan men inte för mina föräldrar. När jag berättade för mina föräldrar och andra att jag träffat en tjej så var det ingen som blir förvånad. De flesta sa att de anat det, jag tror att det ofta är så. Att andra ser det innan man inser själv. Även om jag visste att jag gillade tjejer innan jag träffade Y så kände jag inte behov att att 'komma ut' innan jag träffade någon. Jag råkade ju bara gilla tjejer istället för killar. När man ska komma ut tror jag det viktigaste är att inte göra en för stor grej av det utan bara berätta det. Om man själv förstorar upp det är risken större att andra också gör det.

    Vad roligt med fler flatbloggar! Lycka till tjejer.

    /A

    SvaraRadera