tisdag 22 juni 2010

Fotografering

Katarina hade kommenterat att vi borde ha fler bilder och det håller jag absolut med om! Nästa vecka när vi båda är hemma ska det bli fotosession, det har jag redan varnat Y för. Men det är lite klurigt att ta snygga bilder när man dessutom vill vara anonym. Jag satt nyss och tittade igenom en gammal mapp med bilder vi tog förra året, det fanns många misslyckade bilder som jag bara skrattar åt nu. Men dem får ni tyvärr inte se!

Nu ska jag bara genomlida två nätter på jobb och sen åker jag till min fina flickvän för midsommarfirande och bröllop!

/A

6 kommentarer:

  1. Oh vad spännande de ska bli! Diggar nya designen med!

    SvaraRadera
  2. Tack om tipset på filmen här nere, tyckte också att den var helt OK. Anmars har jag samma problem som du när det gäller lesbisk porr, mycket är så dåligt. Framför allt saknar jag filmer där inte båda tjejerna är feminina och ser ut som barbiedockor. Jag tänder på tjejer som är lite grabbiga och pojkflickiga med kort hår och väldigt starka armar. Har dessvärre aldrig hittat en film med såna tjejer. Kanske för att mycket av porren görs för män och att de hellre tittar på barbie-tjejer.

    Kul i alla fall att det inte bara är jag som gillar porr. Det är ju så tabu som tjej att säga att man tycker om det, jag skulle aldrig kunna prata om sånt med mina tjejkompisar.

    Kul att ni äntligen ska få återförenas snart. Låter spännande med bilsex!

    /C

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar, N.

    Jo det är sannerligen tabubelagt när det kommer till tjejer som gillar porr. Även om det känns som om de flesta tjejer faktiskt tänder på det. Problemet är kanske att mainstreemporr, som är lättast att komma i kontakt med ofta känns väldigt kvinnokränkande och osexig och det är inget man vill erkänna att man tycker om. Om du vill ha ett tips så, Dirty diaries hade en del flatscener med lite butchigare tjejer som jag tyckte var bra!

    /A

    SvaraRadera
  4. Jag har sett dirty diaries men den funkar bara inte för mig. Det hade säkert varit mycket bättre och sundare om jag gillat den typen av porr men jag är för hjärntvättad med att se snygga och retuscherade bilder. T.ex. första filmen var ju väldigt "äkta" och "söder" men jag kan bara inte tända på två bleka kroppar i beige, noppig kroppsstrumpa. ha ha Tack ändå, kanske ska försöka ge resten filmen en ny chans.

    SvaraRadera
  5. Haha nej första filmen tyckte jag också var märklig, fin på något sätt men inte så upphetsande. Vissa av de andra var också lite konstiga, men det fanns någon med två tjejer där den ena var någon sorts väktare som var bra tyckte jag!

    SvaraRadera
  6. Hm, ja smaken är som baken och tur är väl det. Jag tyckte att ena tjejen var snygg men scenen var lite för våldsam för min smak. Trevlig midsommar!

    SvaraRadera