lördag 19 juni 2010

Kärlek på distans.

Tidigare idag pratade jag med A på telefon. Tydligen börjar hon bli less på att vara ensam hemma. Nu har vi inte setts på nära tre veckor och saknaden är total. Nåja, vi hamnade in på ämnet "När vi blir gamla" på något vänster och hon frågade mig om jag fortfarande skulle tycka hon var snygg då. Jag svarade som jag brukar, lite skämtsamt: "Ja men det kommer ju alltid nyare modeller". Då tjuter hon i andra änden och säger att jag inte får säga sådär när jag inte är där och kramas direkt efter.. Så jag antar att det jag lärde mig idag är att jag kan komma undan med att säga vad som helst bara vi kramas sen.
Fast sen var jag tvungen att säga något jätte snällt innan vi la på, jag ville inte vara hur cheezy som helst när mamma satt brevid så jag sa inget, då blev hon sur. Fast på låtsas. Senare skickade jag iväg ett sms med texten: "Du är så snygg, smart, vacker och helt underbar. Jag är så glad att du är min."

Det är bara på distans man får uppleva sånt här.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar