måndag 21 juni 2010

Bilsex

Nu är det bara några dagar tills vi ses igen! Vi pratade i telefon igår innan vi skulle somna och det gjorde bara saknaden ännu större. Jag vill pussas, kramas, skeda, tafsa, smeka och klämma NU. Det "värsta" är att när jag väl kommer upp till Y så kommer hennes syster och hennes familj också att vara där så vi kommer att få dela sovrum med någon. Alltså inte alltför mycket tafsande. Vi pratade om hur vi ska lösa det, kanske vår nyinköpta bil får bli invigd? Vi kanske kan ursäkta det med att jag vill provköra bilen, redan på torsdag kväll kanske? Jag har aldrig haft sex i en bil, det verkar inte särskilt bekvämt men nöden har ingen lag.. Det verkar ju lättare med flatsex än snoppsex i alla fall, vinklarna är som inte lika viktiga. Nåja, om man skulle göra något vettigt av dagen.

/A

1 kommentar:

  1. Tror du verkligen det? flatsex kan vara rätt så komplicerat som det är, och då ännu mer i en bil. jag tror nog de straighta har lättare för bilsex o.s.v, även fast flatsex generellt är bättre än straightsex.

    SvaraRadera