fredag 11 juni 2010

Hur man har sex med en tjej

"Hur har man sex med en tjej?" Var det någon som frågade. Jag förutsätter att du är tjej själv. Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på det. Men eftersom det inte finns någon snopp inblandad så använder man händerna istället. Eller om man är någårlunda vig så kan man gnida mot varandra. Jag är inte vig så det fungerar inte speciellt bra för mig, men man kan gnida sig mot varandras ben, det funkar också. Men annars så är det bara fantasin som sätter gränserna! Det finns miljoner knep och man får helt enkelt prova sig fram. Men det gäller ju med allt. Sen finns det oralsex, alltid en hit. För mig i alla fall. Det finns ju massa leksaker också som man kan använda. Ja, det finns många sätt att ha tjejsex på :) Bara tuta och kör!

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar