fredag 2 juli 2010

Till slut

De blev en lite längre bloggsemester än väntat. Ys systerdotter följde med oss hem och bodde hos oss i några dagar. Eftersom vi har en liten lägenhet blev det aldrig läge för varken bloggande eller knullande. Idag åkte hon hem och jag kan ju säga att jag har klättrat på väggarna på av kåthet. Hemma hos Ys mamma låg vi och skedade och myste, med Ys mamma i samma rum så där blev det inte mycket action. Inte i någon bil heller tyvärr, vi var nästan aldrig själva ens i bilen. Väl hemma blev det ännu värre, att få ligga halvnaken i vår säng tillsammans med min vackra flickvän som jag inte sett på tre veckor och inte får göra mer än att hångla lite. Vi duschade tillsammans och minsta beröring från henne gjorde mig extremt upphetsad.

Idag åkte vår besökare hem och när jag kom hem från ett ärende väntade Y i soffan iklädd sina fotbollskläder. Hon mötte mig i hallen och kysste mig. Jag älskar hennes fotbollskläder. Under hade hon en ny, sexig, svart BH och svarta spetstrosor. Så fort vi landande i sängen började vi hångla, tafsa och stöna. Det märktes att det var ett tag sen vi fick något. Jag slickade, smekte och pullade henne och hon var så fin. Hon stönar och klämmer mitt huvud mellan sina lår, det är det bästa som finns.

Senare på kvällen blev det film, godis, popcorn, Twin Peaks och mys innan jag drog in Y till sovrummet igen. Hon gick ner på mig och det var helt, jäkla underbart. Nu kan vi tillfredställda och lyckliga gå och lägga oss. Imorgon är det tillbaks till sambolivet.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar