lördag 20 februari 2010

Sex and Rock'n'roll

Igår lyckades vi släppa vårt band för en liten stund. Ni vet hur det är, ibland blir man kåt under förspel och sex och ibland är man så språngkåt redan innan att man tror att man ska komma bara någon stryker ett finger mot ens fitta. Fredagssexet var av det senare slaget. En lite hångel och tafsande satte sig Y över mitt ansikte och jag pussade, slickade, sög och pullade henne allt jag kunde. Hon kom så fint, pressade ner fittan mot mitt ansikte tills jag knappt kunde andas och stönade högt. Jag var redan innan väldigt kåt och när Ys fingrar letade sig ner till min fitta skrek jag nästan rakt ut. Redan då visste jag att det skulle bli en våt stund så vi la oss ovanpå täcket och visst blev det blött.. Vi sov tätt ihop under hela natten och varje gång jag rörde mig kände jag Ys nakna kropp bredvid min. Kan en natt bli bättre?

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar