söndag 21 februari 2010

OSOSOSOSOS

Nu är A krasslig, usch. Eller inte usch, hon är ju ändå så där fantastiskt snygg i mina ögon men usch för att vara sjuk. Vi har suttit och skrikit och gapat och kallsvettas framför tvn, det blev till och med för spännande för min käresta så hon gömde sig. Men så härlig insats av svenskarna i dubbeljakten! Oförglömligt, ett riktigt lagarbete. Det har ju varit en svacka i svensk skidåkning framför allt på damsidan, men sen kom 80-talisterna och fixade biffen. Både på herr och dam sidan ;)

Vi har även hunnit repa med vårat band, som sagt döpt efter en NORSK skidskytt. En gulsstjärna till den som gissar rätt :D

A gick och la sig, men jag är fanimej för uppe i varv än..

/Y

7 kommentarer:

  1. Tora Berger eller Emil Svedsen kanske? :P
    /I

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Erat band heter Flatland!!! :D Eller?
    /I

    SvaraRadera
  3. Haha, jepp! Ganska självklart när man tänker efter eller hur? :D Kul att ha det efternamnet, lite värre för våra barn kanske..

    /Y

    SvaraRadera
  4. När jag kom på henne var det ju självklart xP Stackars barn! :) Såg du skidsskyttet igår kväll?
    /I

    SvaraRadera
  5. Jodå, jag såg det. Svor åt Ferry när han missade sista skyttet.. Men han är ju så skön, speciellt kommentaren om ett andra OS guld och likheten med ett kylskåp i Afrika :)
    Damernas gick väl som väntat, hade inga större förhoppningar direkt..

    /Y

    SvaraRadera
  6. Hahaha jo den kommentaren var grym :P Längtar efter stafetterna :)

    /I

    SvaraRadera
  7. Satt uppe och kollade på damerna spela sin match mot Kanada i curling igår...Jäkla skit att de förlorade! Hoppas det går bättre inatt (04.00) mot Tyskland :)

    /I

    SvaraRadera