torsdag 25 februari 2010

300e inlägget.

Som sagt, A´s mamma har varit här så sexet har uteblivit. Vi har en tvåa men den är rätt liten och lyhörd och vi låter när vi har sex. A står för skriken och jag för stönandet, så det var inte ens på tal att försöka.
Men det är ju trevligt med besök ändå, vi blev bjudna på middag på stans finaste restaurang där våra 3-rätters + vinpaket kostar mer än mina skidor som jag tänkt köpa som jag försöker spara till, det är inte riktigt vårt stammis ställe om man säger så..

Egentligen är jag as trött, men damkronorna spelar ju match om bronset så jag försöker hålla mig vaken. Blev inte mycket sömn igår pga. en satans tand! Men nu är den fixad, fast nu har jag ont i käken istället. Eller som A sa: Åhh, det kan du skriva om! Hur länge sen det var du hade ont i käken för att du haft saker inuti munnen.. Hmm, njae. Men jag ursäktar henne för att hon svammlade i ren trötthet.

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar