torsdag 25 februari 2010

Do it yourself

"Tillverka dina egna sexleksaker", det här måste vara bokreans största fynd haha. Här kan den händige få instruktioner för att tillverka dubbeldildos, piskor samt oanade användningsområden för vattenmeloner och olika grönsaker. Det verkar vara en sjukt underhållande bok om inte annat.

I natt var det en pussfattig natt. Inte för att vi brukar pussas så mycket på natten, vi brukar sova då. Men i natt var det extra påtagligt, Y hade världens tandvärk och var inte så pussugen. Väldigt förståeligt. Det får tas igen vid annat tillfälle helt enkelt. Kanske i helgen? Jag är lite sugen på att bli full och fjortishångla på ett dansgolv. Men vi får se.. Jag tycker inte om att grovhångla bland folk, och uppskattar väl inte precis när andra gör det heller, men när man är ute och lite småpackad så är det det mysigaste som finns. Världens snurrar bort runt om oss och när jag sluter ögonen glömmer jag var jag är och lever bara i hånglet. Eller vad tycker ni?

/A

1 kommentar:

  1. Jag fick den boken i julklapp av goda vänner. Definitivt underhållande läsning, och jag vet inte riktigt hur seriös den är. Den har rejält med "glimten i ögat" humor, men är ganska hands-on också. Klart kreativ :)

    SvaraRadera