lördag 13 februari 2010

Appropå OS

Som den sanna OS fantast som jag är så råder det nu OS feber hemma hos oss. Jag zappade till och med bort melodisfestivalen till förmån för damkronornas premiär match.
Just nu står det 1-0 till Sverige, jag tror det kommer bli mer.
Hur som helst, i början störde jag mig på kommentatorerna. Det var hela tiden kommentarer som; "Hon fick en liten smäll", "Nu sitter hon på bänken och kyler bort den lilla smärtan", "Nu åkte Sverige på en liten utvisning" Allt var smått, inget riktigt alltså. Men ju längre det gick in i matchen så blev dem bättre och insatta. Nu är det bättre och dem sköter sitt jobb bättre.
Antar att dom vande sig och blev tagna av stundens hetta, men vad ska man säga? Mansgrisar?

Såg just att den söta lilla killen med låten "Manboy" gick vidare, jag tyckte om honom. Låten var väl inte speciell men framträdandet var såå.. bra! Tydligen var det Molly Sandén`s pojkvän, mmm tänk en trekant ;D (Förlåt älskling men Molly finns ju med på min lista)

/Y

11 kommentarer:

  1. Usch, Y vill ha pojksex :P

    SvaraRadera
  2. alltså är ni båda två bisexuella lr är det bara os-fantasten?

    SvaraRadera
  3. A: Ähh, du ägnade ju dig åt det före mig. Så illa kan du inte tycka det är ;D

    J: Jo vi är båda bi, mer eller mindre.

    /Y

    SvaraRadera
  4. Snoppar är äckliga.

    Y mer och jag mindre, skulle jag nog säga. Det kanske syns på ovanstående kommentarer..

    SvaraRadera
  5. ok och jag som trodde ni båda var lesbiska, det är dem vibbarna man får från er.

    SvaraRadera
  6. Fast jag väljer att se det så här; Eftersom jag lever ihop med A och planerar att göra det livet ut så är jag lesbisk, just nu. Skulle ljuga om jag sa att jag inte tänder på män, men jag blir kär i tjejer. Så jag betraktar mig själv som bi om man nu måste bestämma ett "fack" så att säga.
    Det beror lite på vad man menar, jag har egentligen bara fått starka känslor för tjejer. Men jag tänder ju på män också dvs. sexuellt. Så det är en svår fråga att svara på..

    A får nog svara för sig själv den här gången :)

    /Y

    SvaraRadera
  7. nu vet ju jag iofs inte hur gamla ni är, men både jag och min tjej såg oss själva som bi i början av förhållandet, lr alltså de första året/åren. men sedan insåg vi mer och mer att vi inte alls tänder på killar, så det kan ju hända er med det vet man ju aldrig, de flesta brukar faktiskt komma ut som bi först, jag antar att det är lättare att komma ut med att man gillar tjejer om man också står fast vid att man faktiskt gillar killar med.

    SvaraRadera
  8. Tack Y. Nej jag tänder inte alls på män, har som bekant snoppfobi och skulle inte kunna tänka mig ett förhållande med en man. Jag har haft sex med killar men Ldrig med någon där det faktiskt kunnat leda till ett förhållande, jag tänkte alltid att jag nog hade problem med att hela pargrejen. Men jag har insett att det handlade nog inte så mycket om det, utan mer om att de personerna råkade vara killar. Så jag tänker på mig själv som lesbisk, bara för att jag har varit med killar så måste jag ju inte vara bi. Men sen J, så förstår jag vad du menar. Men samtidigt har jag svårt att tänka att jag vill vara med någon annan än Y överhuvudtaget. Ja förutom diverse kändisar, som alla råkar vara kvinnor.

    SvaraRadera
  9. jag kan aldrig tänka mej att vara tillsammans med en kille heller, vare sej det handlar om sex lr en parrelation, inte ens om det var platoniskt, generellt så trivs jag faktiskt bättre tillsammans med tjejer, att umgås med alltså.
    självklart så är man ju inte bi bara för att man har haft sex med killar, jag har själv haft det men gillade det inte, jag har aldrig heller haft känslor för en kille eller varit med om att en kille har gjort mej upphetsad, jag har däremot blivit kär/attraherad av många tjejer/kvinnor och den första orgasm jag fick av någon annan än mej själv var en tjej också, min nuvarande faktiskt eftersom hon är den enda kvinna jag har varit med.

    SvaraRadera
  10. Bisexualitet är klurigt. Knappt man själv vet vad man sysslar med, men jag har en flickvän nu som jag är lycklig med och ser mig därför som lesbisk, trots diverse killar från tidigare skede.

    SvaraRadera
  11. ja varför ska ni vara så komplicerade för? :p vi tjejer är ju redan så komplicerade som det är liksom..

    SvaraRadera