lördag 12 december 2009

Usch och blä.

Rena skrämsel taktiken av AB. Det stod stort: 700 gripna i Köpenhamn på förstasidan. Ja, jag vet att 700 av 60 000 inte är mycket men jag blir ju ändå orolig. Inte för att A är våldsam, tvärtom hon är nog den fredligaste personen jag vet, men sånt här brukar ju locka till sig idioter som bara vill bråka. Nu är hon på väg till Sverige i alla fall. Skönt att veta. Tur att hon tycker det är gulligt att jag är så här..

Ikväll ska jag iväg på fest, skönt att tänka på annat. Annars hade jag bara suttit hemma och saknat A.
Idag har jag pysslat med A`s hemmagjorda julklapp hela dagen. Börjar se framasteg nu! Det blir faktiskt ganska bra om jag får säga det själv. Den andra delen av julklappen kommer nog på måndag.

Ett års dagen närmar sig, sen jul, sen A`s födelsedag, sen min födelsedag.. Allt på en gång. Puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar