lördag 26 december 2009

Lust och ljud

Det här med att sova så tätt att man nästan ligger på varandra kanske kan sin effekt på sexlusten? Min sexlust har varit lite dalande den sista tiden men nu verkar det ha tvärvänt. Jag är kåt hela tiden och vill bara ta på Y hela tiden. Jag fantiserar om henne naken när vi är ute bland folk och vill bara kasta mig över henne. Både igår och idag hade vi mitt "favoritsex", när det bara är vi, inga leksaker, och vi ligger kloss ihop och pullar varandra samtidigt. Det är så hett att höra henne att jag nästa kommer av bara det, men henne fingrar gör självklart sitt också.. När man är van att bo bara vi två så känns det ovant att behöva hålla tyst under akten, jag är som sagt rätt högljudd av mig annars och även om jag håller igen så låter det säkert ändå. Det är svårt att uppskatta själv.. Men mina föräldrar har säkert hört mer än vad de ville.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar