torsdag 17 december 2009

Julklapp

Jag har köpt en julklapp till mig själv. Ett tv-spel! Så nu sitter jag och spelar mitt NHL hela dagarna. Det får mig att minnas tillbaka till när jag var liten och jullovet. Det var underbart för då var det snö ute så vi kunde spela hockey eller bandy ute på gatan, detta varvades med hockey på datorn med brorsan, eller något spel på playstation eller nintendo 64.
Det var så mysigt och roligt, vi hade verkligen samma intressen. Jag minns en gång när vi steg upp bägge två typ 3 på natten för att se Jonas Björkman spela Australian open final, eller om det var semi? Hursom, vi var sport tokiga helt enkelt. Och vi kan inte ha varit mer än 10-11 år Haha.

Så nu återupplever jag dom minnena med min nya konsoll, fast nu måste jag ju köpa alla spel själv, och satans så dyra dom är!

Detta resulterar i att A försöker pussa mig när jag är mitt uppe i ett friläge, eller ställer sig och dansar framför tvn för att få uppmärksamhet när jag är som mest inne i det hela..
Men jag älskar henne ändå!

/Y

1 kommentar: