fredag 25 december 2009

God jul

God jul på er kära läsare!
Ursäkta den dåliga uppdateringen, vi är fullt upptagna med att äta en massa julgodis och öppna paket. Vi sover tätt ihop i en pytteliten (nåja, rätt så liten) säng och kramas nätterna långa. När vi inte bråkar om täcket. Regnet öser ner utanför fönstret och det är en rätt idyllisk jul tycker jag. Y och min familj verkar fungera bra ihop och det känns väldigt skönt. Jag och Y hade ju bestämt att vi skulle göra julklappar till varandra. Jag fick min i söndags, en tecknad serie som Y hade gjort om hur vi träffades. Ursöt! Jag hade gjort en snökula till Y men allt gick fel och den ville inte hålla tätt. Det blev i alla fall en massa babyolja och glitter över, man kanske kan göra något skoj med det...?

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar