onsdag 9 december 2009

Snickarglädje och jul

Ikväll åker min kära iväg för att demonstrera, hela helgen blir hon borta. Jag blir ensam, fast jag har en del skol grejer att göra innan den 18e så jag får ju ro att göra det i alla fall.
A tog vaccinet igår och har feber idag, kanske inte så lägligt men det håller väl bara i sig i typ en dag? Tyvärr så var hon tvungen att ta sig upp, för vi har ett möte i stan kring 9. Stackarn.

Nu är det bara två veckor kvar till jul, vi har kommit överrens om att göra klapparna själv till varann. Skulle vilja skriva här vad jag hade tänkt men jag misstänker att A skulle få reda på det då ;) Men det är något personligt, det kan jag avslöja.. Skulle vilja snickra ihop en dildo, men att klämma in en svarv i våran 2a känns inte aktuellt. Kanske när vi köper det där huset vi vill ha?

/Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar