söndag 6 december 2009

Naughty knot

Jag och Y har bestämt oss för att ge varandra hemmagjorda julklappar i år. Om jag inte hade kommit på något annat så hade det här kanske varit något? Fast det är kanske lite självupptaget att tänka "Du får ju mig naken, vad annat kan du behöva?" Fast jag hade nog inte tackat nej till Y i en sån här.. Å andra sidan tackar jag aldrig nej till henne. Men om ni är sugna på att slå in er själva så kan ni köpa knuten här. Jag tar inget ansvar för om det är helt hopplöst att få rätt på alla ändar.. Vänta lite, här fanns visst instruktioner också. Den händige kanske kan klippa och sy en egen? Nästa år kanske.

/A

1 kommentar:

  1. jag har en sån...hihi...men har inte provat den än...blir nog på lucia...tillsammans med massageljus som blir till olja när man tänt dem...kanske en lussekatt med...

    SvaraRadera