torsdag 10 december 2009

FF (FlickvännsFritt)

Nu har A åkt iväg och kommer inte hem förrän söndag kväll. Jag saknar henne, det gör jag i och för sig alltid när vi är i från varann. Vill alltid vara med henne, pussas, gosa och allmänt störa henne haha :) Jag vet, töntigt men så är det.
För att fördriva tiden har jag onanerat, typ 3 gånger. Är nog den tiden i månaden då man är sådär överkåt och klängig. Då känns det som att jag aldrig får nog! Kan hålla på hur länge och hur många gånger som helst! Lusten avtar aldrig.. Och A är borta så jag får göra det själv. Typiskt. Och ja, jag vet att hon kommer att läsa detta. Det är kul att retas på distans också ;)

/Y

1 kommentar:

  1. Så jävla underbart att höra att nån onanerar så hämningslöst som jag när jag är ensam...kan hålla på i timmar och som du säger så är det lika skönt hela tiden..sprutar ofta ner hela sängen men orkar inte byta utan ligger och kladdar i det våta tills jag blir kåt igen och börjar om.
    Hur gör du det helst.
    Eran blogg hetsar upp mej jämt.
    H

    SvaraRadera